Program cu publicul și date de contact
LUNI SI MARTI: 800-1100
JOI: 1200-1700
Zilele si orele mai sus mentionate sunt valabile în fiecare săptămâna cu exceptia sărbătorilor legale sau a zilelor libere acordate prin lege.
Personal Compartiment :
Inspector - Jucan Ovidiu
Inspector - Kovacs Gyorgy
Inspector - Dregan Simona Augusta
Telefon: 0264260314, 0264260355 (interior 3 )
Certificatul de Urbanism
Autorizații de Construire
Hărți și Documente de Proprietate
Înscrierea sistemelor adecvate de colectare și epurare a apelor uzate
Deținătorii de sisteme adecvate de colectare și epurare a apelor uzate (fose septice și bazine vidanjabile/microstații de epurare), persoane fizice sau juridice, au obligația de a se înregistra în registrul de evidență a sistemelor individuale adecvate, care este gestionat de autoritățile administrației publice locale (primării).
Aceste cereri, pe care le regăsiți si în link-ul de mai jos, se pot de pune fizic la registratura primăriei, sau în format electronic pe adresa de e-mail office@primariabaciu.ro.
Conform H.G. 714/26.05.2022, deținătorii de sistem individual adecvat de epurare (fose septice), au următoarele obligații:
Declararea în vederea înscrierii a sistemului în termen de 120 de zile de la punerea în funcțiune a acestuia;
Declararea în termen de 180 de zile pentru cei care au avut funcțional sistemul înainte de intrarea în vigoare a prezentei hotărâri, respectiv până la data de 26.11.2022.
Nerespectarea dispozițiilor privind înscrierea în registru, constituie contravenție, iar Garda Națională de Mediu va aplica amenzi cu valori cuprinse între 5.000 si 10 000 de lei.
Formular de înscriere!!